Laat ons je helpen

Veel gestelde vragen

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Hoeveel kost het retourneren van de goederen?

U kan een artikel  gratis retourneren in één van onze Nr4 winkels of via een Bpost kantoor naar keuze.

Wat is de retour procedure?

U kan een artikel  gratis retourneren in één van onze Nr4 winkels of via een Bpost kantoor naar keuze.

Voor retour via de Nr4 winkels:

  • U vindt de contactgegevens en openingsuren van onze Nr4 winkels op de website.

  • Wanneer het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden (zie hieronder), kan U het artikel omruilen voor een andere artikel in de winkel of omruilen voor een tegoedbon, die u op een later tijdstip kan gebruiken.


Voor retour via Bpost:

  • U vult de onderstaande retournota in en voegt die bij de kleding die u wenst te retourneren.

  • U verpakt de kleding, het kassaticket en de  retournota terug in plastic verpakking en vervolgens in de doos.

  • U kleeft de doos dicht en kleeft vervolgens het bijgevoegde etiket voor retour op de doos.

  • U bezorgt dit pakket bij een Bpost postkantoor in de buurt.

  • Deze retour is gratis.

  • Wanneer uw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld teruggestort worden op uw rekening. Indien u betaalde via Bancontact, zal de klantendienst met u contact opnemen voor de retourbetaling. Indien u betaalde via kredietkaart, wordt de retourbetaling automatisch uitgevoerd op uw kredietkaart.

De retourzending dient te gebeuren binnen de 14 kalenderdagen.

De kleding mag niet gedragen of beschadigd zijn en nog voorzien van de originele labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren. 

Nr4 heeft het recht een retourzending die niet tijdig teruggestuurd werd, of niet intact is, te weigeren.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

U kan gratis retourneren in één van onze Nr4 winkels, via een Bpost kantoor of postpunt van Bpost naar keuze.

Voor retour via Bpost, vult u gewoon de retournota in en voegt die samen met de orderbevestiging bij de kleding die u wenst te retourneren. U gebruikt de originele verpakking: eerst plastic en vervolgens de doos. U kleeft de doos dicht en bevestigt het bijgevoegde adresetiket voor retour op de doos. De doos kan afgegeven worden bij een Bpost afhaalpunt.

De kleding mag niet gedragen zijn en moet uiteraard  intact zijn en nog voorzien van de labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren, alsook het kassaticket.

Wanneer uw retourzending goedgekeurd wordt, zal het geld teruggestort worden op uw rekening.

Nr4 heeft het recht een retourzending die niet tijdig teruggestuurd werd, of beschadigd werd, te weigeren.

Wat is de retourtermijn?

De retourtermijn is standaard 14 kalenderdagen na in ontvangstname van de goederen.

Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Voor retour via de Nr4 winkels: Wanneer het artikel voldoet aan de retourvoorwaarden kan u het artikel omruilen voor een andere artikel in de winkel of omruilen voor een tegoedbon, die u op een later tijdstip kan gebruiken.

Voor retour via Bpost: wanneer uw retourzending goedgekeurd werd, zal het geld teruggestort worden op uw rekening.

  • Indien u betaalde via Bancontact, zal de klantendienst met u contact opnemen voor de retourbetaling.

  • Indien u betaalde via kredietkaart, wordt de retourbetaling automatisch uitgevoerd op uw kredietkaart.

De kleding mag niet gedragen of beschadigd zijn en nog voorzien van de originele labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren. 

Nr4 heeft het recht een retourzending die niet tijdig teruggestuurd werd, of niet intact is, te weigeren.

Kan ik een creditnota ontvangen voor mijn retour?

Ja, bent u een Belgische of Nederlandse belastingsplichtige dan kan u een creditnota aanvragen voor uw retour door een mailtje te sturen naar webshop@nr4.be met de vraag om een creditnota op te maken. Deze wordt u dan per post bezorgd.

Kan ik mijn artikelen ruilen?

Ja, dit kan op 2 manieren :

  • In één van onze Nr4 winkels naar keuze, kunt u het artikel ruilen voor een andere maat, kleur of ander artikel, op vertoon van de orderbevestiging die u hebt ontvangen samen met uw bestelling. Indien u niet onmiddellijk uw keuze vindt, kan u bij Nr4 een tegoedbon bekomen, die u op een later tijdstip kan gebruiken.

  • In een  Bpost afhaalpunt naar keuze. U vult gewoon de retournota in en voegt die samen met de orderbevestiging bij de kleding die u wenst te retourneren, in de originele verpakking. U kleeft het bijgevoegde etiket voor retour op de verpakking en kleeft de doos dicht. Het geld wordt bij acceptatie van uw retour terug op uw rekening gestort.  Daarna kan u een nieuwe bestelling plaatsen.

De kleding mag niet gedragen zijn en moet uiteraard in tact zijn, nog voorzien van de labels en prijskaartjes die aan het kledingstuk bevestigd waren. Der retourtermijn is 14 kalenderdagen na in ontvangstname van de kleding.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Zijn acties en kortingen cumuleerbaar?

Acties en kortingen zijn nooit cumuleerbaar bij NR4.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Kan ik mijn artikelen laten retoucheren bij Nr4?

Dat kan! U begeeft zich naar 1 van onze Nr4 winkels en kan uw kleding laten retoucheren aan kostprijs (op vertoon van uw kasticket of orderbevestiging van de webshop van Nr4). De afhaling van de geretoucheerde artikelen gebeurt in dezelfde winkel. Voor meer info kan u terecht op onze klantendienst op het nummer 03/226.60.75 of via email naar webshop@nr4.be

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Tot welke landen is aankopen beperkt?

U kunt onze producten aankopen en laten leveren in België en Nederland.

Hoeveel tijd is er tussen mijn bestelling en reservatie en de ontvangst ervan?

Voor een standaard verzending naar  u thuis, op kantoor of naar een Bpost kantoor, bedraagt de bezorgtermijn maximum 5 werkdagen.

Voor een reservatie in één van onze Nr4 winkels, is dit afhankelijk van de aanwezige voorraad in de door u gekozen winkel. De bezorgtermijn naar de winkel bedraagt maximum 8 werkdagen. U wordt telefonisch op de hoogte gebracht wanneer uw artikel ter plaatse is.

Wat is het bedrag van de verzendkosten?

  1. Verzending naar één van onze Nr4 winkels naar keuze is gratis. De adressen en contactgegevens van al onze winkels vindt u terug op de website bij 'Winkels'.

  2. Voor verzending naar een postkantoor, afhaalpunt van Bpost of een pakketautomaat in België wordt 8,50 EUR aangerekend. Voor een aankoop boven een totaalbedrag van 100 EUR rekenen we geen verzendkosten meer aan. Verzendingen boven de 100 EUR zijn gratis.

  3. Voor verzendingen naar uw thuisadres, het adres waar u werkt of een willekeurig ander adres voor een aankoop van minder dan 100 EUR, wordt 8,50 EUR voor verzendingen binnen België en 10,50 EUR voor verzendingen naar Nederland aangerekend. Bij aankopen boven de 100 EUR zijn de verzendkosten zowel naar België als Nederland Gratis.

Hoe kan ik mijn levering via Bpost ontvangen?

Voor een standaard verzending heeft u de keuze tussen levering bij u thuis, op kantoor, een postkantoor of afhaalpunt van Bpost naar keuze of via een pakketautomaat van Bpost.

U ontvangt een mail wanneer uw bestelling in het afhaalpunt of in de pakketautomaat is toegekomen via Bpost. Op die manier kunt u uw bestelling afhalen tijdens de openingsuren van afhaalpunt.

Voor een standaard verzending naar Nederland kan dit enkel bij u thuis of op kantoor.

Hoe werkt de levering via een Bpost afhaalpunt?

B-Post heeft meer dan 1250 afhaalpunten in België.

  • Stap 1: Kies tijdens uw bestelling voor een levering via afhaalpunt.

  • Stap 2: Kies uw favoriete afhaalpunt binnen het grootste netwerk van Belgïe.

  • Stap 3: U ontvangt een mail van Nr4 met uw trackingsnummer, zodat u uw levering kan opvolgen.

  • Stap 4: 24 uur nadat uw leverancier uw pakket bij bpack heeft bezorgd, ligt het in het afhaalpunt van uw keuze. U ontvangt een sms of e-mail met de mededeling dat u uw pakket kan afhalen. Het pakket blijft nog 15 dagen beschikbaar in het Bpost punt. De retour termijn van 14 kalenderdagen begint te lopen vanaf afhaling in het Bpost punt.

Hoe werkt de levering via een pakket automaat van Bpost?

Schrijf u gratis in op nagenoemde website: https://www.bpack247.be/nl/gebruiker/registreren.aspx

 U krijgt:

  • Een bevestigingsmail met een barcode en een link die u aanklikt om uw inschrijving te bevestigen.

  • Een sms met uw pincode die u nodig hebt om uw pakjes op te halen.

  • Een definitieve gebruikerskaart met uw gebruikersnummer. U kunt ook de pdf-versie van uw gebruikerskaart afdrukken of uw negencijferig gebruikersnummer gebruiken om uw pakketten op te halen.

Hebt u alles ontvangen? Dan bent u klaar voor bpack 24/7!

Doe uw boodschappen online bij Nr4

Doe uw boodschappen online, betaal en laat de pakketten naar een bpack 24/7 pakketautomaat naar keuze sturen.

U ontvangt een verzendingsmail van Nr4 met een trackingsnummer zodat u uw levering kan volgen.

Haal uw pakket af

Wanneer uw pakket in de pakketautomaat is aangekomen, hoeft u het alleen nog op te halen (neem uw gebruikerskaart en pincode mee).

  • Scan uw gebruikerskaart (of de barcode op de pdf-versie van uw gebruikerskaart of uw negencijferig gebruikersnummer).

  • Tik uw pincode in.

 Het kastje met uw pakket gaat automatisch open.

Hebt u vandaag geen tijd meer? Geen probleem: uw pakket blijft 5 dagen lang beschikbaar. De retour termijn van 14 kalenderdagen na de in ontvangstname van de levering.

Waar kan ik mijn bestelling ontvangen?

U kan uw bestelling reserveren en laten klaarleggen in één van onze NR4-winkels. U dient niets vooraf te betalen of u kan het pakket laten leveren bij u thuis, op kantoor (of een ander vast adres), op een postkantoor, bij een afhaalpunt van BPost of via een pakketautomaat. Dit kan enkel via voorafbetaling.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Kan ik een creditnota ontvangen voor mijn retour?

Ja, bent u een Belgische of Nederlandse belastingsplichtige dan kan u een creditnota aanvragen voor uw retour door een mailtje te sturen naar webshop@nr4.be met de vraag om een creditnota op te maken. Deze wordt u dan per post bezorgd.

Wat is het bedrag van de verzendkosten?

  1. Verzending naar één van onze Nr4 winkels naar keuze is gratis. De adressen en contactgegevens van al onze winkels vindt u terug op de website bij 'Winkels'.

  2. Voor verzending naar een postkantoor, afhaalpunt van Bpost of een pakketautomaat in België wordt 8,50 EUR aangerekend. Voor een aankoop boven een totaalbedrag van 100 EUR rekenen we geen verzendkosten meer aan. Verzendingen boven de 100 EUR zijn gratis.

  3. Voor verzendingen naar uw thuisadres, het adres waar u werkt of een willekeurig ander adres voor een aankoop van minder dan 100 EUR, wordt 8,50 EUR voor verzendingen binnen België en 10,50 EUR voor verzendingen naar Nederland aangerekend. Bij aankopen boven de 100 EUR zijn de verzendkosten zowel naar België als Nederland Gratis.

Is het veilig om bij NR4 online te bestellen?

Ja. U kunt winkelen zonder zorgen. We doen er alles aan om over de middelen te beschikken die ons in staat stellen de veiligheid van uw aankopen en uw gegevens te garanderen.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn aankopen?

Ja, het is inderdaad mogelijk om een factuur te ontvangen voor uw aankopen.

Voor Belgische BTW-belastingsplichtigen kan dit heel eenvoudig door tijdens het bestelproces het vinkje aan te vinken bij het facturatieadres.

Voor Nederlandse BTW-belastingsplichten vragen wij vriendelijk om een mailtje te sturen naar webshop@nr4.be voor het opmaken van een Nederlandse Factuur. Wij helpen u hierbij zo spoedig mogelijk verder.

Voor alle vragen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst.

Zijn acties en kortingen cumuleerbaar?

Acties en kortingen zijn nooit cumuleerbaar bij NR4.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Hoeveel tijd is er tussen mijn bestelling en reservatie en de ontvangst ervan?

Voor een standaard verzending naar  u thuis, op kantoor of naar een Bpost kantoor, bedraagt de bezorgtermijn maximum 5 werkdagen.

Voor een reservatie in één van onze Nr4 winkels, is dit afhankelijk van de aanwezige voorraad in de door u gekozen winkel. De bezorgtermijn naar de winkel bedraagt maximum 8 werkdagen. U wordt telefonisch op de hoogte gebracht wanneer uw artikel ter plaatse is.

Wat is het bedrag van de verzendkosten?

  1. Verzending naar één van onze Nr4 winkels naar keuze is gratis. De adressen en contactgegevens van al onze winkels vindt u terug op de website bij 'Winkels'.

  2. Voor verzending naar een postkantoor, afhaalpunt van Bpost of een pakketautomaat in België wordt 8,50 EUR aangerekend. Voor een aankoop boven een totaalbedrag van 100 EUR rekenen we geen verzendkosten meer aan. Verzendingen boven de 100 EUR zijn gratis.

  3. Voor verzendingen naar uw thuisadres, het adres waar u werkt of een willekeurig ander adres voor een aankoop van minder dan 100 EUR, wordt 8,50 EUR voor verzendingen binnen België en 10,50 EUR voor verzendingen naar Nederland aangerekend. Bij aankopen boven de 100 EUR zijn de verzendkosten zowel naar België als Nederland Gratis.

Is het veilig om bij NR4 online te bestellen?

Ja. U kunt winkelen zonder zorgen. We doen er alles aan om over de middelen te beschikken die ons in staat stellen de veiligheid van uw aankopen en uw gegevens te garanderen.

Kan ik een factuur ontvangen voor mijn aankopen?

Ja, het is inderdaad mogelijk om een factuur te ontvangen voor uw aankopen.

Voor Belgische BTW-belastingsplichtigen kan dit heel eenvoudig door tijdens het bestelproces het vinkje aan te vinken bij het facturatieadres.

Voor Nederlandse BTW-belastingsplichten vragen wij vriendelijk om een mailtje te sturen naar webshop@nr4.be voor het opmaken van een Nederlandse Factuur. Wij helpen u hierbij zo spoedig mogelijk verder.

Voor alle vragen kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst.

Zijn acties en kortingen cumuleerbaar?

Acties en kortingen zijn nooit cumuleerbaar bij NR4.

Waar kan ik terecht met mijn vragen?

U kan steeds contact opnemen met onze klantendienst op het mail adres: webshop@nr4.be of op het nummer 03/226.60.75. Wij helpen u graag verder.

Hoeveel tijd is er tussen mijn bestelling en reservatie en de ontvangst ervan?

Voor een standaard verzending naar  u thuis, op kantoor of naar een Bpost kantoor, bedraagt de bezorgtermijn maximum 5 werkdagen.

Voor een reservatie in één van onze Nr4 winkels, is dit afhankelijk van de aanwezige voorraad in de door u gekozen winkel. De bezorgtermijn naar de winkel bedraagt maximum 8 werkdagen. U wordt telefonisch op de hoogte gebracht wanneer uw artikel ter plaatse is.

Hoe werkt het reserveren in de winkel?

U krijgt telefonisch een seintje zodra de bestelling binnen is in de door u gekozen winkel van Nr4 (maximaal 8 dagen na reservatie). U beschikt dan over 5 werkdagen om het af te halen.

Bij vertoon van de reservatiemail zal het artikel u overhandigd worden zodat u dit in alle rust kan passen. Wanneer u beslist om het artikel mee te nemen kan u afrekenen in de winkel.

Indien het artikel niet afgehaald werd 5 werkdagen na het telefoontje van de Nr4 winkel, vervalt de reservatie en wordt het artikel terug in de winkel gehangen.